Man blir stark av motgångar....

Idag har det varit en sådan där dag som bara har varit full av motgångar och besvikelser. Ingenting har gått som man planerat. Det hela startade imorse när jag å råttan skulle ut på morgonpromenad. Den senaste tiden har han varit så snabb å rask i tassarna att man haft fullt sjå (jag vet att ordet finns, men inte hur det stavas) med att hänga med. Men idag, segare hund får man leta efter. Han skulle lukta på varje millimeter vi passerade och inte nog med det, han skulle gärna gå bakåt eller åt sidan eller åt nåt annat håll som inte var lägligt alls...men men...han är ju fortfande lilla söthunden, så man kan ju inte bli arg på honom. Men så kom man till jobbet...å det är måndag!! Å precis allt som kan jävlas gör det...datorn hänger sig...kollegor dräller omkring och frågar om en massa saker. Det kanske inte låter så mycket för världen. Nu när jag skriver ner det såhär, ser det ganska lite ut.... Men så kommer man hem å vääääärsta elräkningen har landat i brevlådan!! Jag tappade hakan när jag tittade på den....å frågade mig själv och alla andra om det kunde vara sant. Å jag fick ett entydigt svar -DET ÄR SANT!!
Helt plötsligt såg jag alla småroliga saker....bara försvinna ut i det blå..
Jag ska gå å träna imorgon och se om jag blivit nå starkare.....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Verkar som många har fått höga elräkningar idag..du, syrran, vi.. :(

2009-01-12 @ 23:57:08
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: Johanna

Aj fan, vad håller de på med de där elbolagen?

2009-01-13 @ 13:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0