Nu har det drabbat mig...

......prestationsångesten!! Jag trodde att den skulle vänta lite på sig, men den har redan kommit. Kanske delvis för att jag insett att hundkräket skrivit mer än mig och dessutom roligare. Jag kanske bara ska lägga ner och låta honom ta över. Det är ju endå han som bestämmer till viss del. Som nu tex, då han bestämt att han ska tränga ut mig ur soffan. Han verkar tycka att det är han som äger den, men jag får bara mindre och mindre yta. Till saken hör att det här är en tresitssoffa och han är en hund på typ 7 kg.  Fast jag kommer att kriga för mina cm nu!

Kommentarer
Postat av: Jens K

Lova att inte blogga om turnelivet bara.

2009-01-11 @ 23:36:00
Postat av: Galnatanten

Fast nu när du börjat får du inte sluta...jag blev ju jätteglad av att kunna följa er nu när ni inte bor här mer. Du får ge honom en egen dator :-)

2009-01-12 @ 08:27:43
URL: http://galnatanten.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kämpa på med prestationsångesten..bort med den bara! Kika i min blogg, har nåt till dig där!

2009-01-12 @ 23:06:20
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: Johanna

Meen Jens, lite kan jag väl få skriva iaf :) Lovar att inte ta med de saker vi ska sälja å tjäna pengar på :)



Galnatanten, nej här ska det minsann skrivas :) Det är ju roligt fast det jävlas lite. Jag överväger att ge honom en gamal telefon som jag har, den borde funka :D Jag ska kolla med honom imorgon.



Camilla, ja jag ska titta in på din sida :) Spännande!

2009-01-12 @ 23:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0