Utmaningen!



Jag har blivit utmanad av Eva i denna roliga utmaning
*Gå in i mappen "Mina bilder".
*Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i mappen.
 *Visa bilden i bloggen och skriv något om den.
*Utmana 6 st andra.
*Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade

Det här är en bild på min galna fågel Lården :)En väldigt charmig å rolig rackare.

Tyvärr vet jag inte riktigt vilka 6 jag ska utmana, eftersom jag bara känner 2 med blogg, så jag utmanar:
Camilla
Annelie

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fast alla som vill får givetvis skicka den bilden till mig :)

2009-03-20 @ 22:50:56
Postat av: galnatanten

Wee, det är faktiskt lite roligt att se vad folk har i sina fotogömmor :-)

2009-03-21 @ 08:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0